Forever Young


SAYA KEMBALI!!!!
Saturday, August 25, 2012 ? 0 Atashinchi ?
hye semua.....
maf ya saya loama x update nie blogger....bzy sangat ngan keje sekolah..tp x pala....ada yang post in inboxx..thankkss ya ...

apa pun 
SELAMAT HARI RAYA MAFF ZAHIR DAN BATIN...
kalau saya ada salah dan silap harap di maaf kan la ya...
hehehe...


selama raya saya bz sangat dengan KELUARGA dan MY NYAWA..
hehe..dari raya pertama saya x pena behenti nak jalan...si nyawa ajak saya jalan trus saja..hehehe


nie la dia my nyawa....PHILLIP..hehe
dia sangat sederhana owang nya..
saya sayng akan dia sebab dia sayang akan saya......
sayang menyayang la kan..
I LOVE YOU HUBBY!!!


nie la yang saya uat kan untuk dia..
SWEET kan???hehhe

nak cerr nie we,......
kenapa kita nie sering sajja di tipu dengan owang yang kita rapat...dengan lebih dalalm DIKHIANATI la..
hehehe...tapi tak pala..Allah kan ada untuk mengadili sapa yang salah dan benar...
apa pun saya tak kisah la derr..heheh
klau kau nampak nie ,,bukan nak sakit kan hati tapi ianya jd tanda taya dalam pikiran saya..haha

o ya..hampirr saya lupa....
RAYA ke3 saya dan boyfie saya ke SANDAKAN!!!!!
bestt nya..dia jada saya sepanjang di sana..best...
THANKS YA HUBBY..
dia la yang BEST EVER BEST la...

k la..nak out la nie..ada masa saya update lagi..
hari semua ya sihat2x sahaja dan di berkati oleh nya..
AMIN...





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// A Thousand Year