Forever Young


.SELAMAT BERKHEMAH.
Saturday, April 28, 2012 ? 0 Atashinchi ?
...3HARI 2 MALAM...

ha..na tau kha apa d atas nie nie la hari utk kamie berkhemah ya..
sengal juak la...
sal banyak tol masalh bha..
masalah sakit aku lagi....
hehehe....
BUT...
kami enjoy la sal ummi ada kan m asakkan kamie bha....siokkkk owh,,,,
ada la sesetengah manusia yang MAKDAL...haha..
x paya la aku story long sapa doang kan..hehe..bukan kamu knl pown....
c padila lagi kenak histeria..
mcm taik tol.....
d paggil nya lagi nama ku..x ka berdiri bulu badan ku..hahaha..
pa pun itu hanya PENGALAMAN...
bila lagi kan aku mau dapat bgtu...
hahaha..
HA!!!!! semlam ada budak kenak sengat itu apa namanya LEBAH ka???ataw BEE..
bha apa apa la..yang pantink kam 1 la..
2 hari da DRUG d jalankan d airprt lama....rugi sangat x p....but pown i'Allah aku p la nie hari ya..
bha k la ya aku mau out da.....


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// A Thousand Year